dimecres, 11 de juliol del 2012

¿Por qué, papá, por qué?

Per què em passe gran part del matí consolant persones desorientades en l'administració pública, de la qual, jo en forme part? Per què he estat esperant tota la vesprada -a casa sense eixir- un tècnic del calentador de gas que no ha vingut? Per què faig una cua a correus per replegar una carta perquè m'havia avisat un full de "no se encuentra en casa", i quan l'arreplege veig que és de la companyia elèctrica que gestiona el meu subministrament, a qui he donat les meues dades per davant i per darrere, i la carta només em diu que no sap com contactar amb mi? Per què, quan hom fa la feina que li pertoca no troba els resultats esperats? Per què, quan hi ha l'evidència del treball -fet com s'ha sabut fer i de manera honesta-, hi ha canvis i retallades en els beneficis? Per què no ho enviem tot a la merda i ens anem a viure lluny? 
Per què aquest puto blogger no em deixa ara pujar fotos?